Ny bom på molen

Publiceret 15-05-2026

Bommen på molen efter havbaderne er ved at blive etableret. Bommen er med nummerpladescanner, så der skal ikke købes kort til den.

Vi forventer at sætte bommen i drift den 1. juni 2026.

Ud af molen er der tidsbegrænset parkering – der må parkeres i op til 1 time.

For adgang ud af molen med bil gælder følgende regler:

  • Det er kun bådejere på bro 3 til 8, der kan få adgang.
  • 1 bil pr. båd
  • Nummerpladen skal registreres på havnekontoret.

Send en mail til havnen@middelfart.dk med oplysninger om:

  • Pladsnummer
  • Navn
  • Registreringsnummer

OBS: Det gamle bomkort har en udløbstid. Kortet skal forbi havnekontoret for at blive låst op. Alternativt kan det refunderes i BEAS-automaten ved havnekontoret.