Vi forventer at sætte bommen i drift den 1. juni 2026.
Ud af molen er der tidsbegrænset parkering – der må parkeres i op til 1 time.
For adgang ud af molen med bil gælder følgende regler:
- Det er kun bådejere på bro 3 til 8, der kan få adgang.
- 1 bil pr. båd
- Nummerpladen skal registreres på havnekontoret.
Send en mail til havnen@middelfart.dk med oplysninger om:
- Pladsnummer
- Navn
- Registreringsnummer
OBS: Det gamle bomkort har en udløbstid. Kortet skal forbi havnekontoret for at blive låst op. Alternativt kan det refunderes i BEAS-automaten ved havnekontoret.

